SEO Danışmanı

SEO Danışmanı, SEO çalışması yapan kişi ya da kurumların kullandığı ünvandır. SEO’nun açılımı ise, Search Engine Optimization yani Arama Motoru Optimizasyonu’dur. Web sitenizin daha fazla keşfedilmesini istiyorsanız mutlaka bir SEO Danışmanı ile çalışmalısınız.

SEO Danışmanı, işletmenizin Google arama motorunda bulunmasına yardımcı olmaktadır.

SEO Danışmanı
SEO Danışmanı Görseli

SEO Danışmanlığı Hizmeti

Bu süreç detaylı planlama, strateji, yaratıcılık ve uygulama gerektirir. Burada sorumluluklarımı biliyor, planlamayı ve yapılacak tüm çalışmanın detaylarını sizlerle paylaşıyorum.

Öncelikli olarak sektörünüzü inceliyor, rakipleri belirliyor ve size uygun olan teklifi hazırlıyorum. Anlaşmamızın neticesinde sürecinizi profesyonel olarak başlatıyorum.

SEO konusunda yapabileceğim çalışmaları sıralayacak olursam.

  • On Page (Site İçi) SEO
  • Off Page (Site Dışı) SEO
  • Teknik SEO
  • Anahtar Kelime Keşfi
  • Sektör Analizi
  • Rakip Analizi
  • Manuel Ceza Kurtarma
  • Algoritmik Ceza Kurtarma
  • Backlink Temizliği ve Sağlıklı Bağlantılar Oluşturma
  • Strateji Geliştirme

Ben Özgür Altun. 2010 Yılından itibaren Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) ile ilgileniyorum. 2010-2013 yılları arasında SEO çalışmaları gerçekleştirdikten sonra sektöre ara verme kararı aldım ve tekrardan 2021 yılında sektöre geri döndüm. Artık Profesyonel SEO Danışmanlığı hizmeti vermekteyim.

WhatsApp İletişim

SEO Danışmanı Özgür Altun’un Hedefleri

Bir SEO danışmanının hedeflerinin ne olduğunu düşünmenin başka bir yolu da kendinize şu soruyu sormak olabilir: Bu kişiye neden para ödüyorum? Hedefler müşteriye göre değişir, ancak müşteriler için hedeflerim genellikle şöyle görünür:

  • Arama Motoru Kullanıcıları Tarafından Bulunabilir Olmanızı Sağlamak
  • Pazarda Rekabetçi Durumda Olmanızı Sağlamak
  • Anahtar Kelimelerinizde Yükselmenizi Sağlamak
  • Yeni Anahtar Kelimelerin Tespitini Gerçekleştirmek ve Aksiyon Almak
  • Zararlı Bağlantıları Reddetmek ve Güvenlik Önlemlerini Almak
  • Bağlantı Kaynakları Tespit Etmek ve Süreci İlerletmek
  • Rakip Analizi Gerçekleştirmek
  • SEO Raporunu Paylaşmak

Neden Bir SEO Danışmanı ile Çalışmalısınız?

İşletmenizin tutarlı bir şekilde büyümesine yardımcı olmak için iyi bir SEO danışmanı ile çalışmalısınız. İnternet büyüdükçe ve hedef kitleniz ortamın kullanımı ve anlayışı açısından geliştikçe, onları bilgilendirmede önemli rôl oynayanlar, SEO danışmanlarıdır.
SEO danışmanının bazı nitelikleri:

  • Uygulanabilir SEO stratejilerini öğrenmek
  • Sitenizin Google arama sıralamasını iyileştirmek
  • İşletmenizin internetteki görünürlüğünü iyileştirmek
  • Hedef kitlenizi büyütmek
  • Yüksek odaklı müşteriler çekmek
  • İşletmenizin online varlığını güvence altına almak

SEO danışmanlık hizmetimiz size, değerli bilgiler sağlayabilir. İşinizi büyütmek için yeni fırsatlar bulmanıza yardımcı olabiliriz. SEO danışmanlık hizmetimizi aldığınızda, web siteniz aşağıdaki alanlarda gelişebilir:

  • SEO stratejilerinin analizi
  • Geliştirilmiş anahtar kelime kullanımı
  • Geliştirilmiş SEO metin yazarlığı
  • Web sitesi görünürlüğünü ayarlama ve iyileştirme
  • Başarılı ağ ortaklarının oluşturulması
  • Firmayı en iyi şekilde temsil etmek

Bireysel ve Kurumsal SEO Danışmanı Ne Yapar?

Bireysel ve Kurumsal SEO danışmanı, sizi internet üzerinde daha fazla görünür hale getirecek kişidir. SEO danışmanlığı kapsamında daha derinlere inmemiz gerekirse, bunlar:

  • Web Sayfası Optimizasyonu: SEO danışmanı, sayfa içi optimizasyon çalışmalarını yürütür ve web içeriğini arama motorlarının yönergelerine göre düzenler.
  • Web Sitesi Denetimi: Danışmanlar, karşılaştırmaları belgeleyerek ve Google indeksleme durumunu, web sitesi içerik envanterini, HTML kod verimliliğini, trafik istatistiklerini, etki alanı yetki faktörlerini ve anahtar kelime hedeflemeyi kontrol ederler.
  • Online Rekabet Analizi: SEO danışmanı, rakip sitelerin güçlü ve zayıf yönlerini ve kitle paylaşımını belirlemek için tersine mühendislik yaparlar. Ayrıca güvenilir kaynakları kullanarak Backlink profillerinin bir karşılaştırmasını yaparlar.
  • Anahtar Kelime Araştırması: SEO danışmanları, anahtar kelime araştırması yapar ve anahtar kelimeler ve uzun kuyruklu anahtar kelimeler için hedefleme stratejisi belirlerler.
  • Anahtar Kelime Eşleme: Konu organizasyonunu sağlamak için anahtar kelimeleri belirli web sayfalarına atama ve eşleştirme çalışmaları yaparlar.
  • URL Haritası Oluşturma: SEO danışmanları, web sitenizin mevcut URL Haritasını değerlendirir ve iyileştirmek için önerilerde bulunur. Web sitenizin bilgi mimarisi için bu önemlidir.
  • Gelişmiş SEO Araçlarını Kullanma: SEO danışmanı, en yeni SEO araçları ve sürümleri hakkında bilgi sahibi olmak için düzenli eğitim alır. Etkili önerilerde bulunmak için yazılım verilerini yorumlama konusunda bilgi sahibi olmalıdır.
  • Daha İyi Sıralama Edinme: SEO Danışmanları, açılış sayfalarında, ana sayfada, blog gönderilerinde veya yayınlanan makalelerde, anahtar kelimelerde iyi sıralamaya ulaşmanıza yardımcı olur, olmalıdır.
  • Kullanıcı Deneyimini İyileştirme : Kullanıcı deneyimini, iyileştirmek için web sitenizin optimize edilmesi gerekir. Bu kapsamda bir danışman, sayfadan ayrılmayı en aza indirmeye, ziyaretçi bekleme süresini en aza indirmeye, sayfa görüntülemelerini artırmaya, tıklama oranını artırmaya yardımcı olacaktır.
  • Teknik SEO Sorunlarını Tespit Etme: SEO danışmanları, kanonikleştirme, tarama hataları, 404 hataları, bozuk bağlantılar, sayfalandırma, robot.txt dosyası, kopya içerik kontrolü ve daha fazlası gibi teknik SEO sorunlarının tanımlanmasında ve çözülmesinde etkin rôl oynar.
  • Yeni İçerik Stratejileri ve Fikirleri Oluşturma: SEO Danışmanı, mevcut içerik stratejinizi ve içeriğinizi inceleyecek ve yeni fikirler ve stratejiler oluşturacaktır.
  • Web Sitesi İçeriğinin İyileştirilmesi: SEO Danışmanı, okunabilirliği artırmak için içerik düzenleme ve yeniden okuma gerçekleştirecektir. İçeriği birleştirip güncelleyecek ve okuyucular tarafından taranabilmesini sağlamak için alt başlıklar ekleyecektir.
  • Metin Yazarlığı: Bir danışman etkili başlıklar, paragraf alt başlıkları ve meta etiketler oluşturmayı içerir. Metin yazarlığı, daha fazla tıklama sağlamak için ilgi çekici meta açıklamalar, başlık etiketleri ve H etiketleri oluşturur.
  • Yerel SEO: Doğrulanmış Google Benim İşletmem profili, yerel SEO’nuza ve Google Haritalar listesi gibi görevleri içeren yerel SEO pazarlama kampanyaları yürütür. Ayrıca doğru araçları kullanarak yerel işletme incelemelerinin ve itibar yönetiminin edinilmesine de odaklanmalıdır.
  • Sektör Trendlerini Takip Etme: SEO Danışmanları, en son arama motoru algoritması güncellemeleri ve beyaz şapka SEO için en iyi bilginin sahibi olmalıdır.
  • SEO Dostu Web Sitesi: Öncelikli olarak, SEO dostu bir web sitenizin olması gerekmektedir. Buna ek olarak çalışmalar yürütülür ya da bir danışman eşliğinde bu yeniden tasarlanır.
  • Markalaşma: SEO Danışmanları, işletmenizin çevrimiçi marka hedeflerini, marka bilinirliğinizi oluşturmanın yollarını ve rekabete kıyasla dijital varlık envanteri almanın yollarını da araştırmalıdır.
  • Mobil Optimizasyon: Mobil optimizasyon, masaüstü aramadan bile daha büyük ve önemli hale geldi. Duyarlı web tasarımı öneriyor ve web sitenizin mobil arama sonuçlarında üst sıralarda yer almasını sağlamak için farklı stratejiler geliştirilmelidir.
  • Site Dışı SEO: Danışmanlar, çeşitlendirilmiş bir gelen bağlantı profili geliştirme konusunda önerilerde bulunmalıdır. Ayrıca, alakalı açılış sayfalarına ve içeriğe organik alakalı bağlantıların nasıl kazanılacağına ve bunlara nasıl çekileceğine dair önerilerde bulunmalıdır.
  • Periyodik SEO Raporlaması: SEO Danışmanları, projelerinizle ilgili düzenli SEO raporları da vermelidir. Bu tür raporlar, anahtar kelime sıralaması değişiklikleri, bağlantı alanları, trafik eğilimleri, en yüksek trafik açılış sayfaları, trafik kaynakları ve gelen bağlantılar ve bağlantı alanları gibi bilgileri veya veri sektörlerini kapsar.
  • Dahili Bağlantı Yapısını Optimize Etme: Web sitenizin kullanılabilirliğini geliştirmek için en iyi dahili bağlantı uygulamalarını uygulamalıdır. Bu, bağlantı yapısının taranabilir olmasını sağlar.

İşletmenize Nasıl Fayda Sağlarız?

Bizler SEO danışmanı olarak, yukarıdaki maddelere ek olarak sizin için elimizden geleni yapıyoruz. Hem sosyal medya hem de İnternet, boyutları, etkileri ve popülerlikleri açısından büyüyor. Bu da, giderek daha fazla işletmeyi bütçelerinin önemli bir yüzdesini SEO’ya yatırmaya teşvik ediyor.

Daha İyi Sıralama

Web sitenizin Google’daki sıralamasının yükselmesini sağlamak için doğru adımları atıyoruz. Bu, web sayfalarınız tarafından oluşturulan hedeflenen arama motoru trafiğinin hacmini daha da artırır. İster mevcut bir işletme, ister yeni bir başlangıç ​​veya yeni bir blog olun, online varlığınızı oluşturmanıza yardımcı olacağız.

Geliştirilmiş Marka Bilinirliği

Markanızın popülaritesini artırmak söz konusu olduğunda, online görünürlük son derece önemlidir. İşletmeniz en iyi arama motoru sonuç sayfalarında göründüğünde, artan görüntüleme ve ziyaretçilere dönüşür. Bu, marka bilinirliğinizi artırmanıza yardımcı olur. İşletmeniz birden çok anahtar kelime için üst sıralarda olduğunda, sonuç marka bilinirliğiniz açısından etkilidir.

Artan Müşteri

Başarılı bir işletmenin ilkelerinden biri, yarattığı müşteri bağlılığı düzeyidir. Web sitenizi optimize ettiğimizde, işletmenizi müşterilerinizle etkileşim kurmak için ideal konuma getirir.

Böylesine verimli bir müşteri katılımı, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi iyileştirmeye daha fazla yardımcı olan önemli içgörülere erişmenizi sağlar.
Müşterileriniz ve ziyaretçileriniz, fikirlerinin işletmeniz tarafından eyleme dönüştürüldüğünü fark ettiklerinde, markanıza çok daha yakın ve bağlı hissedeceklerdir. Bu, gelirlerinizi daha da artırma potansiyeline sahiptir.

Yapmanız gereken tek şey  aşağıda yer alan WhatsApp butonuna tıklamak ve benimle iletişim kurmak.

WhatsApp İletişim