SEO

Tanıtım Yazıları: Değerli SEO Referansları

Şirketiniz, işletmeniz veya sektörünüzle ilgili derin bilgileri takipçilerinizle paylaşmaya en sonunda karar verdiniz. Tanıtım yazıları, bu isteğinize cevap verebilecek en mükemmel formattır. Şirketinizin uzmanlığını ön plana çıkarmak için faydalı bir pazarlama aracıdır.

Tanıtım yazıları, içerik pazarlamacıları arasında oldukça popüler ve güçlü bir araçtır. Tanıtım yazılarını; şirketinizi, faaliyet gösterdiğiniz sektörde önde gelen bir pozisyona yükseltmek için kullanabilirsiniz. Ayrıca bu tür yazılar, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında potansiyel müşterilerinize faydalı bilgiler sunabilmenizi de sağlar.

En kıymetli backlink kaynakları arasındadır.

WhatsApp İletişim

Tanıtım yazılarının size kazandıracakları, bu saydıklarım ile sınırlı değildir. Bu yazı türünün diğer faydalarını kısaca özetlemem gerekirse şunları söyleyebilirim:

  • Arama motorlarındaki popülerliğinizi arttırarak, sıralamanızı yükseltmenizi sağlar.
  • Markanızın bilinirliliğini arttırarak, tüketicilere faaliyet gösterdiğiniz alandaki uzmanlığınızı gösterebilmenizi sağlar.
  • Basın bültenlerine tanıtım yazılarınızı ekleyerek, takipçilerinizle kurduğunuz bağı güçlendirebilmenize olanak tanır.
  • Tanıtım yazıları, satış fırsatını her zaman beraberinde getirir.
  • Bu içerik kalemi, aldığınız etkileşimi ve takipçilerinizi katılımını arttırır.
  • Tanıtım yazıları, sosyal medya ağlarında aldığınız etkileşimi arttırmanıza yardımcı olur.

Hazırladığım bu rehberde, tanıtım yazılarıyla sıralamanızı yükseltmek için ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü bilgiyi bulabilirsiniz. Bu rehberi sonuna kadar takip ettiğinizde, iyi bir tanıtım yazısını kaleme almaya hazır hale gelmiş olacaksınız.

Tanıtım Yazısı Nedir?

Tanıtım yazısı, belirli bir konu ve o konuyla ilgili sorular hakkında ayrıntılı bilgiler içeren bir rapor veya kılavuzdur. Okuyucuları bilgilendirmek ve bir sorunu anlayıp çözmelerine yardımcı olmak amacıyla yazılır.

Pazarlama dünyasında tanıtım yazıları bir e-kitaba benzemektedir. Ancak ikisi arasındaki fark; tanıtım yazılarında konu, daha teknik ve derinlemesine ele alınmaktadır. Tanıtım yazılarında ifade edilen görüşler, genellikle yayıncının güvenilir kaynaklardan topladığı araştırmalar ve istatistiklerle desteklenmektedir. Genellikle çizelge, grafik, tablo ve diğer veri görselleştirme yolları kullanılmaktadır.

Tanıtım yazısının İngilizcedeki karşılığı White Paper’dır.  White Paper terimi ilk kez, İngiltere’de hükümetin verdiği belgeler için kullanılmaya başlanmıştır. Örneğin 1922’de Winston Churchill tarafından, Churchill White Paper isimli belge yayınlanmıştır.

Bugün bu terim, yaygın olarak konuyu derinlemesine ele alan yayınlar için kullanılmaktadır. Tanıtım yazıları, bir ürün veya hizmet hakkındaki kuruluş felsefelerini iletmek amacıyla kaleme alınmaktadır. Ürünlerinin daha iyi olduğunu savunmak için tanıtım yazıları kullanan başlıca işletmeler şunlardır:

  • Danışmanlık şirketleri
  • Finans şirketleri
  • Pazarlama şirketleri
  • B2B sektöründeki işletmeler

Tanıtım yazıları, diğer içerik biçimlerine göre daha az edebi değildir. Ancak konu derinlemesine araştırıldığı için, yazar daha yetkili bir pozisyondadır. Bu nedenle, bir alanda lider konuma yükselmek için sıklıkla tercih edilmektedir.

tanıtım yazısı

Tanıtım Yazılarını Kimler Kullanır?

Geçmişte tanıtım yazıları çoğunlukla devlet kurumları, STK’lar vb. kurumlar tarafından yazılırdı. Çünkü devam eden bir araştırmaya ait bulguların kısa ve öz bir formatta sunulması için tercih edilirdi.

İçerik pazarlamasının gelişmesi ve yaygın olarak benimsenmesiyle tanıtım yazıları, diğer sektörlerde de yayın olarak kullanılır hale gelmiştir. Özellikle bir işletmenin teklif ettiği ürünlere veya hizmetlere olan ilgiyi arttırmak için tercih edilmeye başlanmıştır. İçerik pazarlamasıyla ilgilenen herhangi bir kuruluş veya işletme, tanıtım yazıları kullanmayı tercih edebilmektedir.

Tanıtım yazılarının farklı sektörlerde popüler olmasının sebebi, bu yazıların çok yönlü olmasıdır. Tüm tanıtım yazılarının temelde ortak noktaları vardır. Ancak B2B işletmeler, bu yazı türünü büyük danışmanlık şirketlerinden daha farklı kullanacaktır. Hatta devlet kurumları da tanıtım yazılarını, az önce bahsettiğim iki gruptan çok daha farklı ele alacaktır.

Tanıtım Yazısı Türleri 

Bir işletmenin yayınlayabileceği çok sayıda tanıtım yazısı türü vardır.  Tanıtım yazısı türlerini temelde 3 başlık altında toplamak mümkündür.

  • Bilgilendirici Yazılar (Backgrounder): Kullanıcıya bir ürün veya hizmet aracılığıyla teklif edilen tüm faydaların derinlemesine açıklandığı yazılardır.
  • Çözüm Odaklı Yazılar (Problem – Solution Approach): Kullanıcıların karşılaştığı sorunların çözümü hakkında bilgi veren, yönlendiren yazılardır. 
  • Özet Yazıları: Bir diğer tanıtım yazısı türü ise, bir sektörün durumu hakkında istatistikler ve faydalı bilgiler sunulan özet yazılarıdır.

Tanıtım yazıları ne amaçla yazarsanız yazın, dikkat etmeniz gereken oldukça önemli bir şey vardır. Yazacağınız bu yazıda, belli bir alandaki bilgi birikiminizi sunmanız ve uzmanlığınızı sergilemeniz gerekmektedir. Potansiyel müşterileriniz bilgi arıyor ve bu bilgiyi almak için yetkili bir kaynak bulmaya ihtiyaçları var. Bu bilgiyi siz sağlarsanız, alanı hakkında derinlemesine bilgi sahibi olan bir işletme konumuna yükselirsiniz.

Kısacası tanıtım yazılarında, belli bir alandaki uzmanlığınızı sergilemelisiniz.

Tanıtım Yazılarının Amacı Nedir?

Tanıtım yazılarının yazılmasındaki başlıca amaçlar şunlardır:

  • Hedef kitlenizle aranızda güven inşa etmenizi sağlamaktadır.
  • Okuyucularınıza alanınızda güvenilir, deneyimli ve bilgi sahibi olduğunuzu göstermektedir.
  • Potansiyel müşterilerinizin karşılaştıkları bir sorunu veya fırsatı anlamalarına yardımcı olacak bilgiler sunmaktadır. Onlara kaliteli tanıtım yazıları sunduğunuzda, ihtiyaç duyduklarında tekrar sizi ziyaret edeceklerdir.

Bilgi kaynağı olduğunuzu tüketicilere kanıtlamanız, satışlarınızın arttırmanızı da sağlayacaktır. ABD’de yapılan bir internet anketine göre, kullanıcıların yarısından fazlası alışveriş yapmadan önce tanıtım yazılarını okuyor. Bu da gösteriyor ki, tüketiciler güvendikleri ve alanında uzman gördükleri satıcılardan alışveriş yapmayı tercih ediyor.

Son olarak şunu söyleyebilirim ki, tanıtım yazıları potansiyel müşterilerinizin sayısını arttırmak için de oldukça faydalıdır. Aynı ankete katılanların dörtte üçünden fazlası, tanıtım yazılarını okuduktan sonra alışveriş yapmaya daha istekli olduklarını ifade etti.

Tüm bu potansiyel avantajların ışığında, içerik pazarlaması stratejilerinizde tanıtım yazılarına yer vermek harika sonuçlar doğurabilir.

Tanıtım Yazısı Nasıl Yazılır?

Bir tanıtım yazısı yazmaya başlamak, gözünüzü korkutabilir. Aslında korkmakta biraz da haklısınız. Çünkü o kadar çok bilgi ve araştırma yapmalısınız ki, bir noktada konunun içinde kaybolmanız oldukça normaldir. Neyse ki yazımın bu bölümünde, iyi bir tanıtım yazısını nasıl yazabileceğinizi adım adım açıklayacağım.

Ancak araştırma aşamasında kaybolmadan yazmaya geçtikten sonra bile, sizi bekleyen bazı zorluklar vardır. Elinizdeki istatistikleri, yazınızın okunmasını zorlaştırmadan usta bir şekilde kullanmanız gerekmektedir. Aksi halde yazdığınız yazı, bir anket raporuna dönüşebilir. Hazırladığım bu basit adımları takip etmek, tanıtım yazınızın daha ilgi çekici hale gelmesine yardımcı olacaktır:

tanıtım yazısı nasıl yazılır

İlgi Çekici ve Uygun Bir Konu Seçin

İlk adım, sizin zaten bildiğiniz bir yerden gelmiş olabilir. Hedef kitlenizde karşılık bulmayacak bir tanıtım yazısı, maalesef ki başarılı değildir. Doğru konuyu seçerken, şu üç kriteri göz önünde bulundurmalısınız:

  • Seçeceğiniz konu, nitelikli ve bilgi sahibi olduğunuz bir alandan olmalıdır.
  • Okuyucularınızın ilgilendiği bir şey olmalıdır.
  • Çok sayıda rakip yazıya sahip olmamalıdır. Yani konunuzu öyle bir seçmelisiniz ki, piyasadaki içerik boşluğunu doldurabilesiniz.

Doğal olarak, ilk iki maddeyi bir araya getiren bir konu bulmak oldukça önemlidir.

Tanıtım yazıları, yazarın deneyimine ve uzmanlığına dayanan içeriklerdir. Bu nedenle bildiğiniz bir konu hakkında yazmanız çok önemlidir. Ayrıca ilgi duyulacak bir içerik üretmeniz gerektiği için, bunu okuyucularınızın ilgi alanlarıyla kendi uzmanlık alanlarınızı örtüştürebilmelisiniz.

Yazdığınız kuruluşun içinden veya konunun uzmanlarından bilgi toplamaktan kaçınmayın. Eğer ki, mühendislikle ilgili bir konu hakkında yazıyorsanız, bir mühendisten yardım alabilirsiniz. Konu hakkında röportaj yapabilir ya da hiç olmazsa yazdıklarınızı gözden geçirmesini isteyebilirsiniz. Ayrıca verdiğim bu tavsiye, diğer pozisyonlar için de geçerlidir.

Son olarak içerik boşluğunu doldurmak, yazınızın fark edilmesine ve ilgi görmesine yardımcı olacaktır. Hiç kimsenin daha önce yazmadığı bir konuyu ele alarak, tanıtım yazınızın üst sıralarda yer almasını sağlayabilirsiniz. Hatta yazınızın, birçok web sitesinde öne çıkması da oldukça olasıdır.

Uzman Tavsiyesi: Hedef kitlenize, bir sonraki yazıda ne görmek istediklerini sorabilirsiniz. Fikirlerini sormak, konunuzu daha ilgi çekici bir hale getirecektir. Hatta daha yazınızı yayınlamadan, etkileşim almaya başlamanızı sağlayacaktır.

WhatsApp İletişim

Hedef Kitlenizi Tanımlayın

Hedef kitlenizi tanımlamak, doğru konuyu seçmenize olanak tanımaktadır. Ancak hedef kitlenizin ilgi alanlarının ötesine geçmek için, tanıtım yazınızı hangi tarzda kişilerin okuyacağını çözmelisiniz.

  • Yazdığınız konu hakkında iyi bilgili profesyoneller mi okuyacak?
  • Yoksa nispeten aşina olmadıkları bir şey mi okuyacaklar?

Bu soruların cevabını bilmek, kullanmanız gereken dili ayarlamanıza yardımcı olur. Ayrıca, araştırmanızın kapsamını da belirlemenizi sağlar.

Tüm argümanlarınızı, mantıksal olarak sağlam olduklarından ve bu argümanları iyi desteklediğinizden emin olmalısınız. Ancak bunu yapmaya çalışırken, hedef kitlenizin ilgisini kaybetmemelisiniz.

  • Google, kullanıcıların içeriklerinizi nasıl bulacağına odaklanmaktadır. Bu, okuyucularınızın hangi anahtar kelimeler ile arama yapacakları anlamına gelmektedir. Bu yüzden anahtar kelime çalışması yapmayı ihmal etmeyin. Bu çalışmayı yapmak, yalnızca yazınızın doğru kişiler tarafından bulunabilmesini sağlamaz. Aynı zamanda, yazınızın ana hatlarını belirlerken de size yardımcı olur.
  • Tanıtım yazınızı, arama motorları için optimize etmeniz de önemlidir. Ancak arama motorları için değil, insanlar için yazdığınızı lütfen unutmayın. Arama motorları, sizi hedef kitlenizle buluşturmak için aracılık eder. Ayrıca Google, aranan kelimeleri anlama ve ilgili içerikleri bulma konusunda her geçen gün kendini geliştirmektedir.


Giriş ve Sonuç Bölümlerini İyi Kurgulayın

Tüm iyi yazılarda olduğu gibi başarılı bir giriş, okuyucuların ilgisini çekmeye, merak uyandırmaya yardımcı olmalıdır. Ve okuyucuları daha fazlasını okumaya ikna etmelidir.

  • Giriş bölümünde, tanıtım yazısında neleri anlatacağınıza dair kısa bir özete yer verebilirsiniz. Ayrıca yazıyı okuduklarında ne gibi faydalar ede edeceklerini de vurgulayabilirsiniz.
  • Sonuç bölümü ise, özellikle ürün veya hizmetlerinizi pazarlamak için bir tanıtım yazısı yazıyorsanız aynı derecede önemlidir. Yazınızın gelişme paragraflarında, işletmenizi pazarlamaktan kaçınmalısınız. Ancak sonuç bölümünde ilgili ürün veya hizmetlerinizden bahsedebilirsiniz. Hatta bu bölümde, kesinlikle harekete geçirici bir mesaja yer vermenizi tavsiye ediyorum.

Değer Üretin

Tanıtım yazıları, işletmenizin reklamı değildir. Bu yüzden herhangi bir tanıtımı, açıkça yapmaktan kaçınmalısınız. Bunun yerine okuyucularınıza, onlar için değerli ve yararlı bilgiler hakkında içerik üretmelisiniz. Bu bilgi aktarımı, sizden alışveriş yapmayacak olsalar bile oldukça önemlidir. Değer üretmek, paylaşılacak ve geniş çapta yankı uyandıracak bir tanıtım yazısı için olmazsa olmazdır.

Ayrıca tanıtım yazılarının, şirket veya markanız adına uzmanlığınızı sergilediğiniz bir araç olduğunu unutmayın. Okuyucularınız yararlı bilgiler öğrenerek ve güvenilir bir kaynak olduğunuzu anlayarak sitenizden ayrılmalıdır. Daha önce de belirttiğim gibi, bu tür bir itibar oluşturmak hedef kitlenizle aranızda bir güven oluşması açısından önemlidir. Çünkü tüketiciler, güven duydukları bir markadan alışveriş yapma eğilimindedirler.

değer üretin

Birden Fazla Taslak Yazmaktan Korkmayın

Hiçbir zaman yazdığınız ilk taslak, yayınlayacağınız yazının son haline dönüşmez. Pulitzer ödüllü Amerikalı şair Elizabeth Bishop, “Tek Sanat” isimli ünlü şiirini tamamlamadan önce tam 17 taslak yazmıştır. Bu şiir, şimdiye kadar kendi türünde yazılmış en iyi şiir olarak kabul edilmektedir.

Bir tanıtım yazısı kaleme alırken 17 farklı taslağa elbette ki ihtiyacınız yoktur. Ancak bir taslağı bitirdikten sonra, ondan biraz uzaklaşabilirsiniz. Ardından dinlenmiş bir beyinle onu tekrar okumak, kaliteli bir yazı ortaya çıkarmanın en iyi yoludur.

Hatta çalıştığınız şirkette güvenebileceğiniz başka bir yazar varsa, yazınızı gözden geçirmesini bile isteyebilirsiniz.

İlgi Çekici Tutun

Tanıtım yazılarının, blog içeriklerinden veya e-kitaplardan daha ayrıntılı ve kapsamlı olması gerekmektedir. Bu özellikler, tanıtım yazılarının daha kuru ve resmi olmasına neden olabilmektedir. Ancak sıkıcı olmaları gerektiği anlamına gelmez.

Tanıtım yazılarında sıklıkla yapılan bir hata, istatistiklere yazı boyunca sürekli yer vermektir. Yazınızın okunmasını sağlamak için, yaratıcı bir yazar olduğunuzu okuyucularınıza göstermelisiniz.

Tanıtım Yazısı Yazarken En Sık Yapılan Hatalar

Bir tanıtım yazısı yazarken, kaçınmanız gereken bazı tuzaklar ve yaygın olarak düşülen birçok hata vardır. Bu hatalar, emeklerinizin çöpe gitmesine sebep olabilir. İşte, tanıtım yazısı yazarken dikkat etmeniz gerekenler:

Satış Elemanı Gibi Konuşmak

Tanıtım yazıları, ürün ve hizmetlerinizi sunduğunuz pazarlama kampanyasının bir parçasıdır. Ancak yapılan yaygın bir hata, bu yazıyı bir satış elemanı gibi kaleme almaktır. İçinizdeki pazarlamacının, sazı eline almasına izin vermeyin çünkü okuyucularınızın ilgisini kaybedebilirsiniz.

Okuyucular tanıtım yazınızda, onları ikna etmenizi değil, onlara yardımcı olacak bilgiler sunmanızı beklemektedir. Satış ve pazarlama hakkında söyleyecek sözlerinizi, ürün broşürlerine saklayabilirsiniz.

Yeterince Araştırma Yapmamak

Daha öncesinde de belirttiğim gibi, tanıtım yazıları iyi yapılmış bir araştırmanın ürünü olmalıdır. Uzun ve orijinal araştırmalar yürütmek, bir pazarlama ekibinin uzmanlığı dışında olabilir. Ancak Google’ın arama sonuçlarında ilk sayfada görünmek, yapacağınız bu araştırmaya değecektir.

İstatistikleri toplamak ve bilimsel çalışmaları araştırmak zaman alıcı bir iştir ancak alacağınız sonuç buna değecektir. Amaçladığınız etkiyi bırakabilmek için, okuyucularınızın tekrar dönüp okumak isteyeceği bir kaynak olmalısınız.

Kötü Bir Tasarıma ile Sunmak

Tanıtım yazısı için en önemli şey, ne anlattığıdır. Ancak, yazıya odaklanıp tasarımı ihmal etmek çok sık yapılan bir hatadır.

Görsel tasarım, bir konunun önemli kısımlarını öne çıkarır ve okuyucuların konuyu anlamasına yardımcı olmaktadır. Argümanlarınızı destekleyen resim, video, grafik gibi görseller kullanmanız çok önemlidir.

Bir Hikâye Anlatmamak

Tanıtım yazıları bilgilendiricidir, bunu zaten defalarca vurguladım. Ancak bu, sıkıcı olmaları gerektiği anlamına gelmemektedir. Araştırmalarınızdan elde edeceğiniz tüm bilgilerin, anlatacak bir hikâyesi vardır. Okuyucularınızın ilgisini çekecek bir tür hikâye akışına sahip olmayan bir tanıtım yazısının okunması zordur.

Yazılarınızı hikâyeleştirmek için şu formülü kullanabilirsiniz: Bir problem belirleyin, çözüm önerileri üretin ve bir tür başarı hikâyesi ile destekleyin.

Çok Soyut Kalmak

Tanıtım yazıları, araştırma bulgularını içereceği için bu bilgileri teoride bırakmak daha kolay olabilmektedir. Ancak iyi bir tanıtım yazısının somut örnekler ile desteklenmesi gerekmektedir. Bu sayede okuyucu, konuyu daha iyi anlamış bir şekilde sitenizden ayrılacaktır.

Tanıtım Yazılarınızı Okuyucuya Ulaştırma

İyi bir tanıtım yazısı yazmış olmak, sıralamanızı yükseltmek için tek başına yeterli değildir. İyi bir araştırma yaptınız, ilgi çekici bir konu hakkında kaliteli bir yazı kaleme aldınız. Şimdi yapmanız gereken şey, yazınızı çeşitli kanallar aracılığıyla daha çok okuyucuya ulaştırmaktır.

Her gün yeni yayınlanan içerikler sebebiyle, internette fark edilmek artık çok daha zordur. Ödüllü bir yazar değilseniz, sadece bir şeyler yazıp yayınlamak okuyucu kazanmanızı garanti etmez.

Bazı pazarlama uzmanları, zamanınızın %20’sini içerik oluşturmaya, %80’ini ise o içeriği tanıtmaya ayırmanızı önermektedir. 

Yazılarınızı tanıtmak ve dağıtmak için kullanacağınız kanallar, potansiyel müşterileriniz ile doğrudan ilişkilidir. İlk başta tanımladığınız hedef kitleye bağlı olarak, kullanmanız gereken dağıtım kanallarına karar verebilirsiniz. Bu amaçla kullanabileceğin bazı platformlar ve iletişim kanallarını şu şekilde sıralayabiliriz;

Sosyal Medyayı Kullanın

Çevrimiçi dünyaya biraz aşinaysanız, sosyal medyanın görünürlüğe olan etkisinin farkındasınızdır. Hayatın her kesiminden ve dünyanın her yerinden milyonlarca kullanıcı her gün sosyal medya hesabını kontrol etmektedir. İçeriğinizi bu platformlarda düzenli olarak paylaşmak, okuyucularınıza ulaşmanızı sağlayacaktır.

Ancak yazınızın bağlantı adresini kişisel profilinizde paylaşmak da tek başına yeterli değildir. Hedef kitlenize ulaşabileceğiniz Facebook ve LinkedIn gruplarını bulmaya çalışmalısınız. Yani sektörünüzle alakalı toplulukları keşfetmelisiniz.

İnfluencerlar ile İş Birliği Yapın

Halkla ilişkiler artık eskisi gibi değildir. Bu doğrultuda Influencer pazarlaması, geniş kitlelere ulaşmanın yeni bir yolu haline gelmiştir.

Günümüzde, influencerlar hedef kitlenizi genişletmek için geleneksel yöntemlerden daha faydalıdır. Kamuoyunu şekillendirmede ve hatta iş trendlerini belirlemede büyük bir role sahiplerdir. Bu etkileyici kişilerden gelen paylaşımlar, potansiyel müşterilerinize ulaşmak için iyi bir yöntemdir.

E-Posta Pazarlaması Yapın

Çevrimiçi içeriklerin sayısı her geçen gün artabilir ancak yine de okuyucularınızın dikkatini çekebilmek için birkaç seçeneğe sahipsiniz. E-Posta pazarlaması, sosyal ağlara göre daha fazla dönüşüm oranına sahiptir.

Tanıtım yazılarınızın hedefi yeni müşteriler yakalamaksa, e-posta pazarlaması işinize yaramayacaktır. Ancak mevcut müşterilerinizle aranızdaki güveni güçlü tutmak için mevcut iletişim listenizi ihmal etmemelisiniz.

E-Posta, sosyal medya kadar geniş kitlelere ulaşmanızı sağlamasa da başka avantajlara sahiptir. E-Posta listenize abone olan herkes, listenizde yer almayı kendileri seçmiştir. Bu, diğer kanallara göre daha yüksek düzeyde etkileşim bekleyebileceğiniz anlamına gelmektedir.

iş birliği yapın

Temel Yöntemlerin Ötesine Geçin

Bahsettiğim üç farklı yöntem de, tanıtım yazılarınızı daha geniş kitlelere ulaştırmak için kullanabileceğiniz temel yöntemlerdir. Ancak sahip olduğunuz seçenekler, bunlarla sınırlı değildir. Tanıtım yazılarınızı dağıtmanın en iyi yolunu, hitap ettiğiniz kitleye göre belirleyebilirsiniz.

Günümüzün iş dünyasında, hedef kitlenizin ilgisini çekmek için kaliteli tanıtım yazıları üretmeniz gerekmektedir. Bu da demek oluyor ki yazmanız gereken çok sayıda içerik, araştırmanız gerek birçok farklı konu bulunmaktadır.

Hazırladığım bu rehberde, tanıtım yazılarıyla ilgili ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü bilgiyi sizlere aktardım. Ne olduğundan nasıl yazıldığına, en sık yapılan hatalardan dağıtım kanallarına kadar konunun tüm detaylarından bahsettim.

Önemli noktalara dikkat ettğinizde geniş kitlelere ulaşan tanıtım yazıları kaleme alabilir, böylece sıralamanızı yükseltebilirsiniz. Tanıtım yazılarıyla ilgili sormak istediğiniz bir soru veya belirtmek istediğiniz bir görüşünüz varsa, sizi yorumlara bekliyorum.

WhatsApp İletişim

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir